Termék visszaküldési szabályzat
- A bejelentéstől számított 14 nap áll rendelkezésre a termék visszajuttatására. Amennyiben ez idő alatt nem küldöd el a terméket részünkre, úgy az elállás semmisnek tekintendő.
- Jelezd elállási szándékodat e-mailben, vagy a kapcsolati űrlapunkon és elküldjük a visszaküldéssel kapcsolatos pontos információkat.
Kérjük, ne indítsd útnak a csomagot a visszajelzésünk előtt!
- A terméket a kipróbálás erejéig használhatod, így természetes, hogy azt kibontottad.
Kérünk, a lehetőségekhez képest őrizd meg a csomagolás épségét!
Amennyiben több egyforma terméktől szeretnél elállni, úgy csak egy kibontott csomagolásút áll módunkban visszavásárolni, hiszen a kipróbáláshoz nem szükséges többet megbontani.
- A termék visszaszállítási költsége a vevőt terheli. Amennyiben a teljes megrendeléstől elállsz, úgy a kiszállítás költségét a termék árával együtt visszautaljuk részedre.
Csomagod átvételekor minden esetben győzödj meg arról, hogy annak külső csomagolása nem sérült.
Amennyiben az, írjatok jegyzőkönyvet a futárral és ne írd alá az átvételi elismervényt, miszerint ellenőrizted a csomagod állapotát és sérülésmentes volt.
Amennyiben átvételkor sértetlen csomagolással vetted át a rendelésedet, nyisd ki a csomagodat és ellenőrzid, hogy a termék kifogástalan állapotban érkezett meg hozzád! Ne felejtsd el azt kipróbálni! Minden esetben három napod van jelezni, hogy a rendelésed csomagolása sérült, vagy maga a termék sérült, karcos, törött vagy hibás. A csomag beltartamának ellenőrzését is ez idő alatt kell véghez vinni, majd az esetleges alkatrész- vagy termék hiányt jelezni felénk.
Minden esetben igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül kideríteni, hogy miért nem kaptad meg a teljes rendelésedet vagy ki felelős a sérült kézbesítésért.
Abban az esetben, ha a garanciális idő alatt az általad megrendelt termék meghibásodik, kérjük jelezd felénk, és mi minden esetet egyedileg megvizsgálunk. Miután visszaérkezik hozzánk ez a termék, annak működését teszteljük. Amennyiben a reklamáció jogos, javítjuk vagy cseréljük az általad visszaküldött terméket. Amennyiben nem tudjuk kicserélni, mert annak gyártása vagy forgalmazása megszűnt, úgy a vételárát bankszámlaszámodra visszafizetjük. Néhány esetben azonban előfordulhat, hogy elutasítjuk a reklamációdat, amikor is megkérdőjelezhető a jótállási igény:
- Meghibásodott a termék, mert nem rendeltetésszerűen volt használva;
- Üzembehelyezés közben megsérült a termék (eltört, megkarcolódott, stb.);
- Elemi kár következtében hibásodott meg a termék (pl. beázás, villám, tűz, stb.);
- A termék szakszerűtlenül lett üzembe helyezve;
- A terméken található egyedi azonosítószám vagy időbélyeg hiányzik (ilyen pl. a szériaszám), vagy nem egyezik.